Skinn i armhålan?!?!?

Tjena mittbena. Vad händer? Jag sitter just nu och kokar av ilska. Vad fan är detta jag läser på skvallerbloggar??? OOOH Jenny den gode har massa skinn under armhålan?? Vem fan har inte det egentligen? Vi är alla människor, vi bor alla på samma jord och vi är alla långt ifrån perfekta. Varför kan inte alla bara acceptera det? So what om jag har extra skinn under armhålorna, jag är helt säker på att ni också har något komplex. Du har en finne i röven, du har en extra bröstvårta, du har en puckelrygg, du har kluvna hårtoppar. So what? SO FUCKING WHAT? Är säker på att jag är åtminstone hundra gånger snyggare än er iallafall, så sluta klaga. 
Tack på förhand.
Nu vart det lite bättre när jag släppte på trycket :') 
/ Jenny den gode


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0