utgång på ingång

UTGÅNG PÅ INGÅNG. WOOPWOOP! 
Satt förrut i jacuzzin och tänkte att fan, nää. Jag tänker inte ha en hemmakväll med Justin idag (ja vi är tsm igen) så jag ringde några polare och sa: utgång på ingååång. Dom vart ofcourse råtaggade på en gång, jag menar, vem vill inte festa med en känd bloggerska?!? Sedan ringde Elin och sa att hon också vart taggad. Så nu är vart verkligen utgång på ingång, full ÖÖÖS!! 
Ikväll blir det nog en utgång på ingång på whitroom, alla som är något hänger där. 
PS: detta är en jätte gammal bild från min period när jag körde på "the naturall look". Nowadays im all about the makeup bitchees. Som dom säger i Afrika, vad vore livet utan makeup lixom!?!? 
Pusses and krames 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0