skvallerbloggar asså...

Fick precis ett mejl från en läsare som sett att gossips har skrivit om mig... Hahah vem du än är som har den där bloggen, sluta vara så patetisk! Varför skulle jag vilja vara med i big brother för att synas?? Jag behöver verkligen inte synas och det kan jag tacka mina läsare för. Om jag nu ska vara med i big brother, vilket än så länge är hemligt, så gör jag det för att jag ser det som ett äventyr. Inte förr att få uppmärksamhet, vilket jag redan har så det räcker och blir över.

'

'

 

"Jenny Från coolladies har under de senaste åren gjort det mesta för att synas och har lyckats bli vän med de flesta storbloggare. Nu har hon tagit det ett steg längre och skriver på sin facebook att hon är klar för Big Brother 2012.Om det är sant vet vi inte riktigt. Kan vara så att hon gör detta för att skapa llite rubriker eller så stämmer det. Vad tror ni ifall hon nu ska medverka i detta program? Gör hon det för uppmärksamhetens skull?"


Haters will be haters



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0