Mitt liv

Tänkte att jag skulle förklara min situation lite.. För det första så börjar jag så smått reparera mig från läsarattacken, min nagel har nästan vuxit ut helt nu, så ska göra manikyr imon hade jag tänkt. För det andra så vet ni ju att jag och Johnny väntade barn tillsammans. Nu är det så att jag fick barnet i fredags, och det visade sig att det inte var Johnnys barn.. Jag har varit med en annan man EN gån, när jag var i Afrika. Trodde aboslut inte det var någor risk liksom, men det var det tydligen.. Johnny blev väldigt upprörd och åkte till Hollywood men vi håller på att tala ut om dethär. Jag hoppas verkligen det ska lösa sig, för jag älskar Johnny så sjukt mycket.
xoxo Jenny den gode


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0