Elin talar ut!

Mitt kärleksliv är KAOS just nu. Som ni vet gjorde jag och orlando slut förra veckan... men kvällen därpå träffade jag Bengt! Bengt är helt underbar och bahandlar mig verkligen som en kändis ( Det gjorde aldrig Orlando!!! ) Jag kräver att min kille ska köpa dyra saker till mig, konstant ta kort på mig och behandla mig som sin prinsessa och då menar jag verkligen som en prinsessa. Ni vet buga, kyssa mina fötter osv. osv. är det för mycket att begära???
Mitt och Orlandos förhållande hade helt enkelt gått över styr. När jag var uppe för några veckor sen i LA för att planera vårat bröllop som kommer han med förslaget att vi ska ha ett litet bröllop med bara släkten, ha på oss några billiga trasor för bara några hundra tusen lax och gå barfota på en strand någonstans bla bla bla..., HELL NO!!! Mitt bröllop SKA vara stort, glammigt, exklusivt och dyrt !!!  Självklart ska jag gå in i den stora nybyggda kyrkan (byggd för min skull) på en röd matta, ha på mig en stor expensive gräddbakelse som klänning samt ha de dyraste skorna jag kan hitta på mina fötter. Celine dion ska sjunga " My heart will go on " och kung Carl Gustaf ska lämna över mig. Justin Beiber ska vara brudnäbb! Självaklart är läktaren till för alla paparzzis så de kan ta vackra bilder på mig. Diamanten ska vara lika stor som min knytnäve och efter cermonin i kyrkan ska jag och Orlando ta vårat privat Jet till festen. Vi ska ha hyrt hela västindien till vår smekmånad och stannar sedan där i några veckor. När vi kommer hem ska jag ha en bulle i ugnen och ett nybyggt lyxhus som väntar!
Orlando väx upp, sluta stalka mig ( tror du inte att jag märkt privatdektitiverna du har anlitat som följer varje steg jag tar?) och hör av dig igen när du fixat detta, så kanske jag tar tillbaka dig. Glöm inte hur lyckligt lottad du är att ha mig!!!!
Bengt, Vi hade bara lite kul i några dagar, det var allt! kom över det, Tro inte att du är mannen i mitt liv! Sorry
Media, Snälla respektera mitt privatliv och skriv inte detta i alla era tidningar. Jag har också känslor...
Tur att jag har min kära vän Jenny i dessa svåra tider....
PUSSSSS; ELIN DEN STORE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0