Elin arresterad...

Fick precis ett samtal från polisen..... Elin har tydligen försökt smuggla in tjugo kilo jordnötter på Whiteroom. Polisen kom och grep henne. Så nu måste jag ringa min chaufför å be honom hämta mig med limousinen, så jag kan åka till stationen och betala borgen.. Alltså jag ska ta ett seriöst snack med Elin när hon har nycktrat till. Det är sånna här saker som absolut inte får hända offentliga personer. SPECIELT inte när man har en blogg. Rykten sprids så otroligt fort här i bloggvärlden, och helt plötsligt är det någon som har fått för sig att Elin gjort något ännu värre. Det är därför jag skriver exakt vad som hände nu, så ni inte får för er något imorgon när ni läser skvallertidningarna.
Nu får man pallra sig till polisstationen, hörs imon...
puss
Jenny den gode



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0