Bröllopsplaner

Som ni såg i det förra inlägget så ägnar jag all min lediga tid till att planera inför mitt och Orlandos bröllop. Ja, nu i vår smäller det. Jag och Orlando har ju inte varit ett par lika länge som johnny och Jenny men det känns sååååååå rätt! Nu kanske några av er tänker "Elin är ju bara 16? då får man ju inte gifta sig!" Men ni kan vara lugna! jag kommer självklart använda mitt fejk id-kort!
Detta hade jag på mig på julafton. Självklart är allting från mitt eget märke Gofama by Elin. I Mars kommer alla kläder ut i butik!! btw, letar butikslokal till mitt märke, mitt mål är att ha en klädesaffär i varje svenska stad! så om det finns några i just din stad hade det varit jätte snällt om du kunde mejla mig. Och kom ihåg! ingenting är för dyrt för Elin, jag har råd med ALLT!!
LOVEEEE ELIN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0