Farväl...

Hej älsklingar.
Som ni kanske märkt så har uppdateringen inte varit på topp på sistone, och det beror helt enkelt på att vi har tröttnat. Om ni NÅGON gång komenterar, så är det för att ni har något att klaga på!? Du ser tjock ut i den tröjan, dina bröst är snea, fan va dålig du e, sluta vara en sån bitch M.M, det tar aldrig slut, ALLTID har ni något att klaga över. Tröttnar ni aldrig?!!? Vad är det för liv liksom.. Sedan ska ni veta hur mycket press vi bloggare har på oss dag och natt. Paparazis som följer varje litet steg man tar, galna fans som attackerar en på stan, man måste se bra ut HELA TIDEN. Och allt detta skvaller.. Läste på en skvallerblogg att jag tydligen har gjort en näsoperation nu?!? Asså seriöst sluta hitta på massa lögner. Livet som bloggerska tar helt enkelt på en, och vi orkar inte mer nu.
*
Sen känner vi också att vi inte behöver bloggen längre. Vi skaffade ju denna bloggen för att nå ut till en bredare målgrupp, och nu när vi lyckats med det och våra företag går huur bra som helst och vi kan bada i pengar om vi vill, då känner vi inte ett behov av denna blogg längre. Elin satsar på gofama by Elin, och Jenny ska satsa på konstsim, vi vänder blad helt enkelt.
*
Vi vill fortfarande tacka alla trogna läsare som inte gjort något annat än älskat oss från dag ett! <3
Utan er hade vi inte varit någonting, och vi är så otroligt tacksamma. Men vi går vidare, och vi hoppas att ni kan gå vidare också..
*
Kom också på att vi faktiskt inte behöver vara trevliga mot er längre HAHA. Har egentligen bara utnyttjat er för att tjäna pengar, men nu när vi slipper er, fyfaan vad gött det kommer bli. Ha det så bra, eller nej skit samma.
*
MVH: Coolladies.
'


Kommentarer
Anonym

SKOJJAR NI ELLER??? hur ska jag överleva nu ? ni är mitt allt , mitt liv !!! kommer gråta föralltid

2012-02-27 @ 18:46:37
grynet

neeeej, ni får inte lägga ner!! Eran blogg är höjdpunkten med mitt liv ( ja det låter tragiskt, men sant) ni har verkligen höjt mitt självförtroende och fått mig att tro på mig själv. tack för denna tid och hoppas vi hörs i ett annat liv. mvh grynet

2012-02-27 @ 18:48:49
URL: http://grynetsshow.blogg.se/
f

Blev faktiskt lessen på riktigt nu ;s Haha, vet att ni inte vart seriösa men har man tråkigt har man alltid kunnat gå hit å kolla på alla era sjuka inlägg, ni e fan grymma tjejer!

2012-02-27 @ 22:24:46
vevvis;)

Jag tycker din blogg e fin! Men en sak måste jag säga...Du är jätte jättesmal!

Svar: <3
JENNYELIN

2012-05-19 @ 21:35:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0