Rosor i massor,,,,

Ville bara säga att jag också fick en ros denna veckan. Elin ska alltid passa på att skryta såfort hon får en ros... Jag får typ rosor HELA TIDEN, varje dag och alla av olika snygga killar, men skryter inte med det. Hatar människor som skryter!!!
Lite dagens schema också;
*Först ska jag på ett möte med drottning Silvia, ska hjälpa henne lite med hennes kommande klädkollektion
*Fika med Kenza, det är inte alla som vet, men jag har alltid varit lite som en "mentor" för Kenza, jag är faktiskt anledningen till att hon är så känd som hon är idag
*Ta en simtur i von Ankas pengavalv<3
*Sedan avslutar jag dagen med att fira en god vän och bloggerska till mig, tänkte bjuda på lite skaldjursplatå bl.a (as usual)
Ses vi på krogen ikväll? ;) White room u know ;););)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0