Breakfust at starbucks

Vaknade klockan tio!!! imorse av att Justin Bieber ringde och ville äta frukost på starbucks med mig. Först hade jag ingen lust men sedan tänkte jag att det kan ju vara mysigt för honom att umgås lite med mig, jag har ju typ aldrig tid för honom.. Så han hämtade mig i sin limousin sedan var det frukost som gällde. Starbucks personal vet ju vem jag är så jag behövde inte ens beställa. Dom kom med det vanliga, två bantningspiller och en kopp extra fetsnål mjölk. Man vill ju inte överdriva ;)
Thank you Justin, i had a lovely time with you today
xoxo
Jenny den gode


Kommentarer
Justin Bieber

It was the best breakfast in a long time! Love ya <3

2012-02-05 @ 13:25:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0