WOPWOP

Har inte vågat säga någonting än för det var inte säkert.. Men nu är det dags att släppa bomben... JAG SKA BLI MAMMA!!! ihihih, alltså jag har liksom alltid drömt om dethär,, från att jag var ett år och lekte med dockor, till att jag var sexton och lekte med riktiga killar.. Igårkväll träffa jag en kille, vi hade det lite mysigt ni vet.. Åså helt plötsligt kommer en stork inflygandes, å ja tänkte liksom att shit detta måste vara ett tecken.. Å sen så drömmer jag att jag har fått en bebis, å sen när ja vaknar. POFF. Vääärsta bebis magen har jag fått :O Fattar inte hur det har gått så snabbt,, men jag är ändå huur lycklig som helst just nu!!! HHIHIHI
Om ni tittar riktigt noga på bilden kan man tillochmed se den lille bebis foten!!!
ÅÅÅH ja e så lycklig!!!!


Kommentarer
rebbe

det måste vara en vampyr ju!!!

2011-12-04 @ 15:33:52
URL: http://marreochrebbe.blogg.se/
Elin

ååååh grattis jenny! du kommer bli en underbar mamma!

2011-12-04 @ 16:26:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0