Viskan

Heej bloggläsare som vi älskar otroligt mkt!! ;)
Just nu sitter vi på cafe viskan med våra kära blogg kollegor Marie och Rebecka. Jenny har ätit chokladboll och Elin pollybrownie. Mkt gott.
Har en sak som jag ill ta upp.. Varför hatar alla Borås egentligen? Det är faktiskt en undrbar stad med trevliga människor, fina miljöer och mysiga cafen. Det enda som är lite dåligt är att det inte finns så många bra klädaffärer.. :/ Men alltså vill du shoppa åk till Göteborg liksom!! Man behöver ju inte hata Borås för det.. En annan sak är vädret. Dock så tycker jag att på grund av det mulna och regniga vädret vi nästan alltid har, blir det bara ännu mysigare att sitta på cafeer elr gå på bio. Sen uppskattar man också sommaren i Borås ännu mer.
Mitt råd till er kära bloggläsare: Var nöjda med vad ni har, ta vara på det och om ni har något ni är missnöjda med, Förändra! Istället för att sitta hemma å klaga hela dagarna.
PPS: Katt å stol,,,, Satt i halsen! HAHAHAHA
xoxo // jenny den gode <3
Bjuder på en bild med mina favorit killar!<3


Kommentarer
kattja

bra sagt jenny! man ska vara rädd om livet för man vet aldrig när det tar slut!

2011-12-02 @ 14:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0