Videoblogg

http://www.youtube.com/watch?v=rakUQzG8B8k
Eftersom jag inte fattar hur man lägger upp en videoblogg (!!!) länkar jag den så ni kan titta på youtube!
Medans jag ändå håller på så kan ni få kolla när jag och Emma dansade till Hannah montana dansen, man skulle nog kunna säga att Hannah (Miley som hon heter) är en utav mina idoler. Hon har en så stark personlighet, en riktig power women e vad hon e!
Nähä filmen och youtube vill inte sammarbeta... jag går och lägger mig... klippet får komma upp imorgon istället. SPÄNNANDE!!!
dröm söta drömmar XOXO Elin


Kommentarer
amelie

amelie ska lära dig allt hon kan! seså lugn lugn<3

2011-12-03 @ 02:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0