URSÄKTA!<3

Förlååååt alla bloggläsare!! Ingenting har hänt oss vi mår bra och är välbehållna!! Det är så sjuukt mycket nu innan jul bara så man har knappt tid för bloggen. Dagen har bestått av tre fans-träffar, en invigning och sedan möte och lunch på gothia towers i Göteborg. Jag kan inte säga vad mötet handlade om, men kan ju avslöja att det har med ett klädesmärke att göra. ;) Sedan blev det julbord på Liseberg med familjen, inte ofta man träffar dem nu när det är så mycket på jobbet, så det vart mysigt. Självklart bjöd jag på all dricka och förtäring eftersom jag helt enkelt tjänar mest i familjen. Imorgon ska jag och Elin köpa en gemensam chihuahua :D Kommer bli helt underbart. Imorgon ska vi också skärpa uppdateringen, vet inte riktigt vad Elin den store håller på med..
PUSS LOVE YA
Jenny den gode!
Ikväll sätter jag denna låten på repeat <3 Den är så fruktansvärt bra, går rakt in i hjärtat. Budskapet är så rätt liksom, att vissa bara leker med ens känslor, att man bara är ännu en bricka i deras spel..
Tyvärr så är det dagens sanning. Det är något man får lära sig att acceptera, speciellt som bloggare när det är många som bara vill utnyttja ens kändisskap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0