Svar på tal

ALLA säger jämt att jag och Jenny är väldigt lika och låter likadant. Och nu ska jag berätta för er den mörka sanningen varför ni tycker det.
1. Både jag och Jenny har haft väldiga komplex för vårat utseende under hela våran uppväxt. Så båda två uppsökte den kända kliniken Adam och Eva kliniken. Nu var det dags att fixa iordning sig tänkte båda två! Om man ska ändra hela sitt utseende får man välja på 10 olika bilder hur man vill se ut, och vi valde samma bild...
2. Ljus/bebis röst är INNE i modevärlden!!!!!! förstår om ni är avundsjuka på våran klara stämma men tyvärr, våran unika och vackra röst är något vi föddes med, THAT'S IT! slutdiskuterat.
DÅ:
Våran bal från 6:an, herregud hur såg vi ut egentligen....?
NU:
En mycket snyggare och fräschare look om jag får säga det själv!
Vad tycker ni kära bloggläsare? vi ändrar ju trots allt vårat utseende för er för att ni ska få bättre bilder...
xoxo Elin den store


Kommentarer
gretl

Ni är sjukt snygga nu tjejer <3 spelar ingen roll om ni är lika, ni är unikt vackra och era röster är underbara<3

2011-12-14 @ 23:04:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0