SOFIE

Har precis vart nere på min privata gym och gymmat. Bjöd hit bloggaren Sofia också så nu ska vi förflytta oss till hemma-spat och bara slappna av lite. Kan behövas efter ett hårt träningspass. Jag har dock kommit över en jätte bra tablett, man tar en innan varje träning och sen kör man järnet. Orkar dubbelt så mycket nu och mina muskler kommer fram snabbare. ;D Anabola steorider tror jag dom kallas.. Har aldrig hört talas om det för så vart jätte glad!
Nu är det chil dax med några sex on the beach och cosmopolitan <3
Kisses Jenny den gode!
PS fortsätt med frågor till frågestunden!! Fått in jätte roliga ocg spännande frågor!! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0