Orlando bloom

Ni undrar säkert varför Orlando har kommenterat massa söta saker om mig på bloggen i några dagar nu. Men nu är det officellt, jag och Orre (som jag brukar kalla han) är ett par. Vi har kännt varandra i snart 5 år nu och vi har dejtat i ungefär ett halvår. Jag skulle ljuga om jag sa att vi inte blev kära vid första ögonkastet, för det blev vi. Jag minns det som igår. Både jag och Orlando var på en stort i event i New York. Vi hade flera gemensamma vänner så vi blev presenterade för varandra och då sa det bara KLICK! sen dess har vi träffats flera gånger i månaden, han har kommit hit och jag har kommit dit och nu kände vi att det var dags att ta nästa steg. Både jag och Orlando är galna i varandra, jag har hitta mannen i mitt liv!
Till Orre:
I LOVE YOU MY HONEY-BONEY-BOO-BOO!!! LOVE, YOUR PRINCESS ELIN <3<3<3<3<3<3
Tog denna bilden på min älskade i helgen! e han inte bedårande? <3
xoxo Elin den store


Kommentarer
Orlando Bloom

Ohh honey! I'm so glad that you finally want to be official about our relationship, Love you so much!! You are my everything! You and me forever! Lots of love from your Honey-boney- boo boo, I'm yours forever my princess!

2011-12-17 @ 23:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0