Operationeroperationer....

Hej söta bloggläsare<3 Hoppas ni haft en underbar julafton, det hade jag ;)
Såhär dan efterdopparedan har jag passat på att göra mig lite finare. Lyft ansiktet bl.a och förstorat mina ögon..
Blev riiiktigt nöjd med resultatet och nu tror jag inte det blir fler operatioener på ett tag.
Så här blev resultatet. Och bilden nedanför visar mig under min silikon-period. Blev väl lite storleksblind där ett tag..
Men jag fick i alla fall mycket ragg ska jag säga er ;) Mitt tips till er bloggläsare, är ni inte nöjda med något, förändra det! Man ska ju inte gå runt och vara ful!!!!
Puss xoxo
Jenny den gode!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0