Läsecirkel

Godkväll kära läsare!
Jag har länge varit ledare för en läsecirkel på lördag kvällar. En läsecirkel (bokklubb) stärker dina kunskaper i Svenska, så om du är svag i det ämnet råder jag dig att vara med. Historia, litteratur och vetenskap handlar de flesta av våra böcker om. Detta är ett perfekt tillfälle att utöka din vänskapskrets och få ägna sig åt det vi älskar mest, att läsa! Vissa veckor tar vi även med oss våra instrument och spelar lite lugn musik. En Säckpipa, maracas, munspel, ja till och med en cello är okej att ta med sig. Vi brukar träffas mitt på södra torget för att sedan gå gemensamt upp till Biblioteket. Om detta låter lockande kommentera ditt för och efternamn så söker jag upp dig.
Ha en fortsatt trevlig kväll! // Elin den givmilde


Kommentarer
jenny

AHAHAHAH elin har du inget liv elr?? hahah nämen de e bra fortsätt i denna takten! DuERolig!!!

2011-12-02 @ 19:01:53
rebbe

va taskigt jenny! jag skulle gärna vilja vara med !

2011-12-02 @ 20:31:05
URL: http://marreochrebbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0