Kära tomten

Vad önskar ni er i julklapp kära bloggläsare??
Eftersom att jag är född i en väldigt rik familj önskar jag mig iaff ganska dyra saker...
*Gucci plånbok i krokodilskinn
* Prada handväska för vilda utgångar
*Louis vuitton weekendbag för längre resor
*Kamerastativ så jag kan ta underbara bilder till mina älsklingsbloggläsare<3<3
*Resa till franska rivieran
*En ny limousin (trött på den gamla + den har bara fem dörrar)
*En ny städerska, seriöst den nuvarande suger, vet ni att en gång när hon hade städat i min troslåda så var ett par hippsters från marc by marc jacobs borta?!?
*En till macbook, min pro har blivit så gammal så tagentbordet är helt glansigt ;s Euuw
*Obegränsat lager av aloevera drycken!! Älskar den men finns inte i så många affärer, bara på event :/
*En egen röd matta, Seriöst när jag blivit så känd förväntar ni mig att jag ska gå in i min lägenhet på en vanlig dörrmatta?!?
*Egen musikstudio. Jaa bloggläsare ni hörde rätt! Jag och Elin kämpar på för fullt med våran jullåt som ska släppas på julafton, och nu känner jag att jag är ingen amatör längre, jag är ett proffs. Och proffs sångerskor behöver sin egna inspelningsstudio!
Det var allt på min lista för iår ;) Snälla tomten du vet att jag förtjänar detta!
Puss och godnatt!!
Jenny den gode


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0