Julkalender!

Go kväll Kära bloggläsare!<3
Först och främst vill jag tacka för alla roliga och bra frågor! Riktigt roligt och se att ni är intresserade.
Sen vill jag också säga, ni kanske har märkt att det har varit väldigt många inlägg redan på första dagen. Ni tror säkert inte att vi kan hålla igång med så många inlägg i fortsättningen. Men vi lovar, denna farten ska vi hålla! Denna blogg är aldrig tråkig, vi tar aldrig semester!!
Nu sitter jag här med min fina vän Mia, vi har precis kollat på julkalendern. MKT spännande att se vad som händer imorgon, väntar med spänning.. Tycker att det verkar som en riktigt bra julkalander iår. Nuförtiden ska de alltid vara så moderna, men den här är verkligen så mysig och gammaldags, precis som det ska vara!
Nu ska vi försöka plugga lite, går inte så bra men man kan ju alltid försöka!
PUSS på er!<3
/Jenny


Kommentarer
Miääääh

Diggar eran blogg grymt mycket tjejer, you go girls!!

2011-12-01 @ 19:27:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0