home again

Tjatjaa bloggläsare<3 Nu har jag precis kommit hem från stureplan. Mötte min fina vän Sofia för en fika och fönstershopping. Hade verkligen inte tänkt att jag skulle köpa någonting, men när vi kom in i gucci affären asså jag doooog. Den prefekta jackan hängde mitt framför näsan på mig. Var tvungen att köpa den helt enkelt, ynka 3500kr kostade den. Riktigt kap! Sedan var det tänkt att vi skulle ta en enkel fika, men vi gick till berns istället och beställde in en skaldjursplatå. Mums! Slänger upp en dagen outfit lite senare och en bild på jackan!
xoxo Jenny den gode!
PS denhär bilden är från galapremiären av twilight, jag och sofia rockade röda mattan!


Kommentarer
Sofia Den Snygge

Tack för dagen bebe, helt underbar kan inte beskrivas med ord! Tycker dock att jackan kanske var lite väl... billig? Jag menar, du borde kanske inte skrivit ut priset med tanke på att det var, eh, lite mindre än vår vanliga budget?

Men jaja... Hur somhelst, ytterst trevlig dag, fastän jag tycker att hummern var liiite, överkokt.

puss!

2011-12-05 @ 18:36:38
frida sofie hedberg

hahaha, jag tror jag dör! fyfan vad heta ni är (var)!

pusss :*

2011-12-06 @ 13:59:08
URL: http://fridasofiehedberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0