hemligt

Vi tänkte att vi skulle köra igång med en hemlighet om dagen! Det innebär att för varje dag som går,  så avslöjar jenny den gode elr elin den store en hemlighet om oss själva.. Låter det bra kära bloggläsare?
Första hemligheten kommer från jenny den gode och lyder: Ända sedan första klass har jag samlat all mitt tåludd och navelludd i en glas burk. hahah kanske låter helt sjukt men tänkt ändå. När man blir vuxen, då kan man kolla igenom luddburken å tänka på alla minnen som man har från luddet.. Vill inte lägga upp en bild på min burk då jag tycker det är lite väl privat, så lägger upp en annan passande bild istället!
Puuuss / jenny den gode! <3


Kommentarer
Heidi

alltså fy va äckligt! hahaha

2011-12-05 @ 10:54:12
URL: http://hejdilicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0