Hemlighet

Kära bloggare, ni tror väl inte att jag har glömt dagens hemlighet va?? ;) Min hemlighet är att jag alltid dragits till tjocka... Det började redan när jag var liten,, Calle Moraeus, Göran Persson m.fl, jag kunde inte få nog!! Det är något specielt med dem,, kanske att deras kinder är så mjuka så man bara vill gosa ner sig, kanske är det att deras magar också fungerar perfekt som huvudkudde på natten? Jag vet inte, men något är det iallafall som fångar min uppmärksamhet.. Jag har aldrig gillat Brad Pitt särskilt mkt,,, har tyckt att han är för självsäker och tror att han är så hiimla snygg ;o MEN NU!! Vad har hänt med honom?? Har aldrig sett en snyggare person någonsin förr :O:O
Såå kära bloggläsare, nu vet ni vad jag kommer drömma om inatt ;)
Puss å kram Jenny den gode!
VÄÄRLDENS SNYGGASTE MAN?!?!?!?!?


Kommentarer
hah

skulle ni kunna vara tsm med en tjej ?

2011-12-08 @ 21:19:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0