HELLOOO BITCHES

Heeej mina älsklingar <3 Dagen har spenderats i den lilla men charmiga staden Göteborg, tillsammans med min blogg-kompis Sofia. Vart egentligen tänkt att vi skulle shoppa julklappar, men det blev några tusenlappar på egna saker också ;) Åååh det var så gulligt, när vi skulle gå in på Louise vouiton affären så stoppade hon som jobbade där oss, och sa att jag kan ju inte gå in utan en röd matta haha. Så vi vart tvugna till att vänta medans dom drog ut en röd matta till mej.. Lite överdrivet men ändå gulligt! Ni får inte glömma bort att jag är en helt vanlig svensson precis som er, bara med lite större plånbok och lite mer fans ;)
PUSSPUSSPUSS
Jenny den gode
Körde på keps sedan på vägen hem.. Inte alltid man orkar med alla fans som ska ha autografer m.m. Hoppas ni förstår det gullungar! <3


Kommentarer
Sofia Den Snygge

Tack för en fantastisk dag sötis!

Eller hur, hon var lite överdriven hon på Louis Vuitton... Men det är helt enkelt sån man får ta :)

xoxo

2011-12-12 @ 22:13:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0