Godmorgon

Nu har även jag vaknat till. Jag såg att Klara hade frågat vart mitt bälte kom från och svaret är New York. Sorry :(
Men du ska inte vara ledsen, ett liknande bälte dyker upp i min nästa klädkollektion, Gofama by Elin. Ja ni hörde rätt! Har länge velat berätta denna nyheten för er och igår sa min manager JA!!! I Vår släpps alla kläderna. Långkalsonger, sockiplast strumpor, långa ylle kjolar, allt du kan drömma om.
Det gamla bandet Gert Jonnys har gett oss mycket inspiration i kollektionen. Kärlek till er ♥
xoxoxo Elin den givmilde


Kommentarer
ullbritt

Elin den store borde byta namn till elin den rolige!

2011-12-03 @ 11:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0