Frukosten

Igår kväll bad jag min hushållerska att göra ordning frukost till mig morgonen därpå. När jag kommer upp imorse då ser det ut så här, jag blev så fruktansvärt arg och sparkade Greta direkt. En tjej som lägger ner all sin tid på bloggen är värd en mycket bättre frukost... Greta är en riktig egoist som bara tänker på sig själv.

Trots allt så är det väldigt bra men en hushållerska som tar hand om mitt hem. Jag får mer tid för mina kära bloggläsare! Därför tänkte jag kolla om det var någon av er som vill jobba som hembiträde för mig? Du får inte ha pojkvän, man, barn osv. Jag vill helst att du ska bo här med eftersom du ska kunna serva mig dygnet rund. Är du intresserad mejla mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0