Förlåt kära bloggläsare!!!

Om jag skulle sammanfatta helgens bloggande skulle jag nog säga : KASST, DÅLIGT, STINKIGT, SÄMST!!!
Anledningen till det är att jag har åkt ut och in från rehab under de senaste dagarna... Ja det är sant! Barnmaten har tagit över mitt liv, så jag tänkte att det var dags att ta en tur till rehab. Jag är väl typ en stammis där skulle man kunna säga. Senast jag var där handlade det om mitt skoberoende och dessför innan sniffade jag foundation. Hur som helst så är jag friskförklarad nu och jag lovar att ta tag i bloggen. Kanske en frågestund snart igen?
Take care!!!!!!!!!!!!!! Elin den store
PS. Rakade även av mig håret i helgen. Efter det kändes det så tomt och ensamt på huvudet så jag passade på att tatuera mig. Vad tycks?


Kommentarer
Jenny Graversen

Elin vad har jag sagt om barnamten?!?!!? :( krya gumman, vi stödjer dig till hundra!! <3

2011-12-11 @ 20:18:11
URL: http://coolladies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0