Elin och hennes mage..

Om ni undrar varför uppdateringen vart så dålig idag ska jag berätta det för er nu! Det är nämligen så att idag skulle vi fira att våran privat-skole termin är slut, så vi gick till Bernts och åt skaldjursplatå. Inte kort därefter när vi precis kommit hem till min takvåning, började Elins mage låta något fruktansvärt. Ögonblicket efter sprang hon till toaletten med en hiskelig fart, och har suttit där sen dess.. Det går inte att hejda, bara kommer ocg kommer. Så vi ber om ursäkt men Elin är inte i rätt skick att blogga, och jag nåste ta hand om Elin. Hoppas ni förstår! Ni är underbara, puss.
xoxo Jenny den gode och Elin den "sjuke"
PS: såhär ser min toalett ut just nu.. Stackars Elin :(


Kommentarer
elin

hahah ååh vidrig bild :(

2011-12-22 @ 21:46:15
Orlando Bloom

Ohh dear god! I wish I was there to help you my love! even tough it looks disgusting actually :S love you Elin! <3333

2011-12-23 @ 12:36:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0