ELIN HÄR

Heeej kära älskade saknade bloggläsare!!!! Det finns ingen ursäkt för det jag gjort idag,, men ska försöka förklara iaf. Det var såhär att när jag vaknade imorse så gjorde det så fruktansvärt ont i fötterna :S Det liksom bulltade och sved och var hemskt helt enkelt. Jag blev rädd och fattade inte vad som hände med mig. Jag tär ändå mot till mig och sticker ut fötterna och tittar på dem för att se om något är fel. Då möts jag av en fruktansvärd syn. Mina fötter är liksom helt knapriga och torra, går inte att förklara det förräns man sett det i verkligheten.. Jag fick iaf panik och var tvungen att ringa limousinen fortfortfort så den kunde föra mig till sjukhuset. Och där har jag vart sen dess. Nu är fötterna lite bättre och det gör inte lika ont längre! Förlåt än en gång för dålig uppdatering!!!
PUSSPUSSPUSS
Elin den store
Såhär ser mina fossingar ut just nu, det var ännu värre imorse...


Kommentarer
Anonym

asså gross elin

2011-12-11 @ 17:50:27
Elin

vadå fejka vara jag??????

2011-12-11 @ 21:10:52
Jenny Graversen

Vadå skita i bloggen!?!?!?!?!!?

2011-12-11 @ 22:32:59
URL: http://coolladies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0