Dagens WTF

Sanningen är att jag aldrig varit särskilt bra på att måla, men nu när det är så mkt jobb med bloggen etc, så sa våran manager till mig att jag måste skaffa mig en hobby brevid bloggandet.. Så då tänkte jag, varför inte börja på en målarkurs?!? Så det gjorde jag, och har nu gjort det i några veckor. Det går faktiskt riktigt bra och jag känner att jag utvecklas dag för dag liksom. Förra veckan skulle vi måla av ett levande motiv, en riktigt snygg kille med stort P***T om ni förstår vad jag menar ;) Jag blev faktiskt riktigt nöjd, lyckades tillochmed fånga hans mystiska ögon på målarpappret! Enjoy!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0