Dagens hemlighet

Känner det är dags att berätta.. Jag är polack. JAPP ni hörde rätt, jag är alltså född i Polen. Jag hatar fuskpäls, hatar kielbasa, hatar moda polska (polskt smink) hatar Varsava M.M. Man kan ju verkligen inte tro att jag är Polack.. En plats jag dock älskar i Polen är swinoujscie. Det är en underbar stad med underbara människor, nattklubbar, restauranger, långa stränder m.m. Jag och min isländska blogg-vän Hannash var där förra sommaren på ett kundmöte och det var en helt wonderful resa! Jag är ändå stolt över att vara polskt på ett sätt, jag har ju inte fått någon polack näsa, så jag ska väl vara tacksam för det!
Till alla mina polska läsare vill jag bara säga:Powinniśmy być dumni, że pochodzą z bieguna. Jest to świetny krajwspaniałych ludzi. pocałunek na was, moi ulubieńcami!<3
puss på er alla!<3
Jenny den gode

Övre bilden, ett exempel på en typisk polack näsa, TACK mamma å pappa för att jag inte fick det! :*
Undre bilden, Kielbasa! (polsk korv)



Kommentarer
arvid

We want Elin we want Elin

2011-12-11 @ 00:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0