Dagens hemlighet

En hemlighet som vi båda har och som vi inte är så stolta över, är att vi har gjort en fettsugning. Det var ett tag när vi bara åt och åt, och vi blev bara större och större. Tillslut kom det till en punkt när vi inte visste vad vi skulle göra längre. Jag kunde knappt se mig i spegeln utan att börja gråta av skam. För det var den känslan jag hade hela tiden, skam. Den var olidlig och jag skämdes så jag knappt stod ut. Vi hade inget val, vi var tvugna att suga ut fettet som krossade våra innre organ innifrån. Träning var inget alternativ, vi hade ju alldeles för mycket att göra med bloggen och jobbet. Så vi gjorde fettsugning. Vi har lovat varandra att våran vikt alldrig ska komma till det skedet igen. ALDRIG.
Så här såg vi ut när det var som värst, vi hittade några andra trevlgia tjejer som var lika tjocka som oss............... Kärlek till er tjejer <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0