VINNARE!! GRATTIS :D:D:D

VI HAR FÅTT EN VINNARE!!! Kmr ni ihåg att vi hade en tävling här om dagen där man kunde vinna en fika på Orion med Sveriges största blogerskor? Vi har äntligen fått en vinnare med ett utmärkt svar.
Frågan löd: Vilka är Elins respektive Jennys äldsta syskon?
Det var många som chansat rätt på Elins syskon, Jennys var lite klurigare.. Det bästa svaret vi fick in blev:
Jennys syskon heter minsann anna, pernilla och christian (i åldersordning) hennes föräldrar heter sonja & sören och hennes mormor heter violett (stavning) hennes mormors kille heter lennart och hennes närmaste grannar heter lars och annika tobin. hennes katter genom åren har hetat miss insane (missan) gibson och kalltass. hon har även haft en hamster som hette dillkvist. hennes kusiner heter pontus och dennis, moster åsa och så får vi inte glömma annas kille peter och millas kille victor. vinner jag en fika med bara jenny nu? tycker jag är värd det. hejdå
Vi hör av oss till Soffan inom kort! :*

Tänkte bara lägga till lite information. När Jenny var liten flicka hade hon också en katt som hette Zorro. Hennes familj och grannarna har också ägt många får som Jenny kunde rida på som liten. Jenny bor på landet i ett slott och äger större delen av markerna runt omkring slottet uppå deras berg.


Kommentarer
sofia

åååh vad glad jag blir! ledsen att jag glömde zorro, farmor & farfar och resten av kusinerna :/ och noOmi. när får jag min fika då?

2012-01-16 @ 13:31:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0