Vardags sminkning

Ni bloggläsare tror säkert att vi bloggare är som några sorts superhjältar. Vi är alltid fixade av vår stylist, har alltid snygga kläder och är alltid sjuukt snygga. Sanningen är att det stämmer inte.. När man är hemma är man som vilken person som helst, även jag äter chips nån gång om året, även jag har mjukiskläder och även jag bär inte alltid smink. Tänkte att ni skulle få ta en titt på hur jag ser ut när jag är hemma.
Jag kör på en lite lättare sminkning än när jag är på möten etc. Bara några tunna svarta streck för att göra intryck av att jag har större ögon, ett hjärta på munnen så man alltid har kyssvänliga läppar och ett hjärta på kinden för att pigga upp looken.
För mig som en offentlig person är det väldigt viktigt att jag alltid är redo att smita från journalister. Därför bär jag alltid skor, även inomhus. Idag körde jag på mina höööga klackar från gucci. Ni kanske tänker Hur faan kan hon gå i dom där skorna, men man vänjer sig faktiskt, och nu är det inte alls svårt. Till det matchar jag med strumpor i skorna, det är så inne just nu och ett par fräsha mjukisbyxor från Juicy Couture.
Men kära läsare. Glöm aldrig att det vackraste sminket i världen, är ett leende. Så känner du dig ful och sliten nån dag, LE <3
Eller plastik operera dig, om du har pengar som jag. ;)
PUSS
Jenny den gode


Kommentarer
Johnny Depp

Jenny, you are sooo beautiful!! I love you just the way you are <3 <3 I hate being away from you,.. Hope this filming doesn't take so long time! I will soon be with you and the baby, I promise! Love you <3 <3

2012-01-11 @ 11:50:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0