Svar på frågor!!! :D

NUU kära bloggläsare, är det dags att ni får svaren på frågestunden. Jenny den gode börjar svara, så får vi se om Elins svar också kommer upp. Elin har blivit lite lat så ni får kommentera och tjata på henne! ;)
ENJOY!
.
På semsester bilden har Elin väldigt häniga bröst, hur kommer det sig?
Det ska jag försklara för dig! Det var såhär att för ett tag sen så piercade sig Elin på bröstvårtan. Ni vet hur det är bloggläsare, när man piercat sig en gång vill man bara ha mer och mer. Så det slutade med att Elin hade piercingar på samma ställe för nästan en miljon kronor. Det betydde att det vägde ungefär fem kilo, vilket ledde till att det började hänga välldigt mycket. Som tur var övertalade jag Elin att ta ut piercingarna, och efter några operationer är allt tillbaka till sin normala form. Semesterbilden togs precis efter att hon tagit ur piercingarna, det är därför det hånger så mkt. Hoppas du är nöjd med svaret, PUSS
.
Heeej :D<333 Hur många barn vill ni ha när ni blir stora, vill ni ha det med mej?? :D:D <33333
/ Daddy cool
Heyy Daddy cool. Som sagt så har jag redan en bulle i ugnen, och jag skulle gissa att det blir väl,, typ 10 stycker fler ;) Jag älskar barn och det gör Johnny med. Jag har planerat att Johnny ska vara far till alla mina barn, så tyvärr kan jag inte få barn med dig.. Elin är trogen Orlando så det blir inget med henne heller. Kram!
.
Vad är den bästa och den sämsta egenskapen en kille kan ha? :D
Bra fråga! Den viktigaste hos en kille är att han ska vara trogen! Sen ska han självklart vara snäll och rolig, humor är väldigt viktigt för mig. Den sämsta egenskapen en kille kan ha är om han är elak och inte visar uppskattning. Det kan väl vara lite najs om en kille är lite kaxig och svår i början. Men det värsta jag vet är när killar bara ska vara coola och kaxiga, skääärp er liksom!!
.
Är ni alkoholister?
Hehe jaadu, vet inte riktigt vart du har fått det ifrån, men nej. Vi är inga alkoholister. Vi börjar dagen med en shot var, sedan blir dåt några glas champagne till lunchen. Sedan på middagen brukar vår privata bartender blanda till några martinis, på kvällen är det utgång och då blir det väl runt 30 drinkar.
Så NEJ, vi är absolut inga alkoholister, och tycker det är onödigt när man ska hålla på och dricka mer än man kan hantera.
.
Hur skulle den perfekta festen se ut för er?
Säger bara en sak, SKUMPARTYY<3<3<3 Våta t-shirts, brunbrända killar, plenty off sex on the beach!! UNDERBART
.
Hej. Går på Teknis så ni vet men ville bara säga att tjejerna på Bäckäng är så sjukt mkt snyggare, speciellt er Jenny och Elin.. Om jag skulle vilja kanske bjuda nån av er på en dejt, hur skulle jag göra för att charmera er? ;)
Åååh stackars lilla gubben :( <3 Teknis är ett hemskt ställe, och inget för snälla pojkar som du! Tack gubben, vi Bäckängiter håller definitivt måttet. Vägen till våra hjärtan går genom pengar. Visa oss hur mycket vi betyder genom att köpa diamanter, ta oss till Paris, bjud oss på en simtur i Von Ankas pengavalv. Eller ge oss helt enkelt en fet pengacheck! Sedan lovar jag att du får din dejt :*
.
Varför valde ni den linjen ni valde på gymnasiet? Ps eran blogg är bäst!!!! <3 Älskaar!!
Aaaw tack gumman vad glad jag blir! <3<3
Vi går samhäll demokrati och mänskliga rättigheter. Vi anser att det är sjuukt viktigt med samhäll, och det är också väldigt viktigt med demokrati. Men det viktigaste av ALLT är mänskliga rättigheter. Så denna linjen var det självklara valet för oss.
.
När är det du ska föda Jenny? Och när är bröllopet Elin? ;D Är så glad för bådas eran skull! Älskaaar er blooog är typ galen fucking CrAzY i den! :D <3333
Ååååh va roligt att höra att du tycker om bloggen! <3
Jag ska föda i slutet av Januari, så det närmar sig... Ska bli sjukt roligt och Johnny kommer vara den perfekta pappan<3 Datumet för bröllopet har Elin valt att ha anonymt, pga paparazis, helikoptrar och annat. Vi är i den lyckligaste perioden i våra liv just nu, och är så glad att vi får dela detta med er <3
.
.
.
Hoppas att ni fått svar på era frågor kära läsare!!
xoxo
Jenny den gode <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0