Skönhetstips m.m.

*Drick mycket vatten. Det är jätte bra om man vill gå ner i vikt, speciellt citron vatten. Det ska helst vara lite ljummet för då tar kroppen upp det lättare. Bra va?
*MAX 100 kcal om dagen. Seriöst, vem fan säger att det är bra att äta 1500 kcal om dagen?!?! Det är säkert något fetto som ville att alla andra skulle vara lika tjocka som den, som typ Dessie.
*Känner du dig blek och fet? Jag säger bara en sak BRUN UTAN SOL. Det gör mirakel med min färg och det ser inte fejk ut alls ;D
Ungefär som på bilden nedanför har jag, då ser man härligt gyllenbrun ut, men ändå inte överdrivet.
*Bantningspiller. Helt ärligt så behöver inte jag någon frukost. Jag tar tre olika bantningspiller, och sedan är jag ready to go!

*Min meny om dagen:
Fukost- Tre bantingspiller och max ETT glas citronvatten
Mellanmål- Svart caffe, gör mirakel för matsmältningen
Lunch- Botox
Middag- Skaldjursplatå, jag brukar dock spy ut den innan ja går å lägger mig :) Funkar jätte bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0