Svar på tal

Har fått in väldigt många frågor angående om jag har sprutat silikon i mina läppar.. Jag kan ju då säga direkt att Ja, det har jag! På den här bloggen skall vi vara ärliga, och jag bryr mig inte om vad andra folk tycker. Hela mitt liv har jag haft komplex för mina läppar, det har varit väldigt svårt för mig.. När jag gick på dagis blev jag till och med mobbad för det, killarna sa att de finns ingen som skulle vilja att jag skulle NI VET VAD på dom för att jag hade för små läppar.. SÅ, när jag äntligen fick lov att operera för mina föräldrar så tog jag chansen. Nu lever jag ett mkt bättre och lättare liv och ångrar mig inte en sekund!


Kommentarer
Elin

HAHAH du äger!!

2011-12-03 @ 13:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0