Svar på frågestund, // JENNY DEN GODE

Vi gjorde såhär, att vi svarar på alla frågor enskilt, då blir det lättare för oss, men det blir också mer roligt för er läsare att läsa ;) So its a win win situation!!!
Vill bara tacka för alla bra och roliga frågor!!! Det här får vi göra om någon gång <3
.

”Vad tycker ni om att ni går i världens bästa Maries klass?”

Alltså det var faktiskt en riktigt svår fråga.. Marie är verkligen en underbar och härlig person, och det är verkligen en Ära att få gå i hennes klass<3

.

”Vad är det roligaste med att vara så kända bloggare?”

Det roligaste måste nog vara alla pengar man tjänar,, Ni vet att jag haatar att skryta med pengar, men jag kan ju säga så här; det går och leva på det. ;) Sen är det ju också kul att man får chansen att förändra saker i samhället, som bloggare följer också ett stort ansvar, och om man använder ansvaret rätt kan man få andra att lyssna på en!

.

”Vad gör ni med alla pengar ni tjänar?”

Hihihi, ganska självklart elr hur? SHOPPAR såklart! ;);) Men sen gillar jag ju som sagt opera musik så det blir mkt operabiljetter också.. Jag gillar också djur, så jag brukar skänka halva min lön till en grisfarm här i stockholm<3 älskar grisar väldigt mkt! Om jag kunde skulle jag köpa alla grisar i hela värlen och ge dom all min kärlek...

.

”Hur känns det att vara mobbade i eran klass?”

Jaadu de va faktiskt en knepig fråga... De e så här att vi e ett gäng i klassen som är lite annorlunda, vi har sånna special-assistenter och grejer, har aldrig riktigt förstått varför men det har vi. Dom andra eleverna säger att vi inte alls är mobbade, bara lite annorlunda. Men ändå vill dom aldrig va me oss?!? förstår inte riktigt. Men ska jag vara helt ärlig så trivs jag med att vara mobbad. Det är ju inte så att det är mobbning med elaka ord eller något, bara utfrysning :D

.

”Hur gör ni erat smink på morgonen?”

Jag brukar köra på den naturliga lucken.. Max två lager brunkräm, liiite puder och rouge, sedan lite blå och råsa ögonskugga åså sjutton lager mascara på de. Jag skulle kunna lägga upp en video när jag sminkar mej.. Skulle ni gilla det? ;D

.

”Har ni någon slags förkärlek till allt brunt, typ som bajs och kladdkaka?”

Saken är den att jaa, det har jag. Enda sedan jag var liten har jag älskat att leka med bajs. Min mamma har berättat att när jag var liten brukade jag baka kakor med bajskorvar, rulla dom och stoppa in i min leksaksugn. SEdan tvingade jag alla att dom skulle äta mina kakor xD hahah sjuk unge var jag. Jag älskar också kladdkaka, så jaa jag har en förkärlek till brunt! <3

.

”Vad gillar ni bäst Barbie eller Bratz?”

Eeeeeh, Barbie?? Tycker för det första att Bratx bara härmar Barbie, sen tycker jag också att dom har för stora huvuden!! DOCK så är det Bratz som har de snyggaste kläderna..

.

”Gillar ni majs?”

Love it!! Tacos är inte tacos utan majs, det är mitt favoritordspråk!<3

.

”Vad ska ni bli när ni blir stora flickor?”

Jag satsar på en karriär som B-kändis! Tycker det verkar jätte roligt och spännande.. Sen får man också mkt killar och gratis plastikoperationer som B-kändis.. Så man tjänar ju verkligen på det!! :D

.

”Tror ni att sjunger bra eller?”

HRRRRMMM vet att vi sjunger bra, tackar som frågar. <3

Elin har vuxit upp i ett sjungande hem, och jag har gått sångpedagog hela mitt liv, så vi kan det här med sång.. ;)

.

”Vilken är den värsta dagen i ert liv och vad hände då?”

Den värsta dagen i MITT liv måste nog vara den gången mamma inte ville köpa en skiiitsnygg tröja till mig.. Alltså det är ju inte så att jag har tillräckligt med pengar,, men jag hade glömt alla mina femton kreditkort hemma, och mamma var så HIIMLA SNÅL :O Tröjan kostade 20 000kr, lite dyrt kanske men liksom VADÅDÅ?? Den var snygg och jag ville ha den på en fest..  Dessutom är jag verkligen inte bortskämd, så jag förstår inte varför hon bara inte kunde köpa tröjjäveln till mig?? ÅÅÅH blir förbannad och ledsen bara jag tänker på det..

.

”Vad får er att överleva dagen?”

Grisar <3 Åker till grisfarmen varje dag och tittar till dom. Åker alltid hem därifrån med ett leende på läpparna.

.

”Vad gör ni om ni är jätte bajsnödiga i skolan?”

Bajsar???? -.- Vad är det för dum fråga..

.

”Har ni någon gång varit med om spökbajs? (Alltså att ni vet att ni bajsar men sen är det inget i toaletten?)”

JAAA :O:O trodde det bara hände mig.. Det är faktiskt sjuukt läskigt.. Man hör liksom ploppet och allt, och sen när man kollar ner, INGET BAJS :S:S

 

 

.

”Gillar ni grisfötter? Såg er äta det på bäckäng..”

Nu blev jag bara ledsen och sårad.. Skulle aldrig i hela mitt liv äta grisfötter. Grisar är mina bästa vänner och jag hatar folk som sprider så hemska rykten..

.

”Hur kan ni kolla er i spegeln?”

Jaadu de e inte så svårt när man e så snygg som jag ;) Kanske svårare för dig vet inte...

.

”Gillar ni att knulla?”

ÄLSKAR DET! ÄLSKAR DET TILL OCH MED MER ÄN GRISAR! <3

.

”Jag älskar eran blogg och sluta aldrig blogga!!<3<3<3 Min fråga är, vem i SA11N är ni kär i?”

Tack vad söt du e!!<3

Ehhh,,,, Det måste nog vara Arvid alltså... (a) Både jag och Elin har en liten crush på honom...

.

”Vad är det bästa med varandra?”

Att vi har så roligt ihop!!!<3<3<3<3 Aldrig en tråkig stund. Det gör det så mkt lättare att båda är kändisar också.. Kan vara lite jobbigt för mina andra vänner och gå i stan med mig när alla vill få autografer m.m.

.

”Vill ni bli ihop med mig?”

Ehhh, Är det Arvid?? Isåfall JA!!! :D:D

.

”Det mest onödiga kroppsidealet är?”

ALLA!! Du är född med din kropp, om du inte älskar den, hur ska någon annan kunna göra det???

.

”Varför började ni blogga?”

Ehhhhh, för att bli kända?? Vad annars liksom HAHAHA

.

”Vad tycker ni om eran klass? Vem stör er och vilka gillar ni?”

Älskar faktiskt våran klass!<3 och nu är jag seriös här! Alla får vara sig själv utan att någon säger något om det. Förutom om man har pipig röst som jag,,, då kan det bli lite jobbigt ibland ;) men det är liksom smällar man får ta!!!! Finns ingen jag inte gillar! Men en person som jag tycker är snäll mot precis ALLA  är Agnes och det är jeeete ra att vara snel!<3
Sen har man några favoritkompisar men ni vet vilka ni är!<3<3<3<3 Behöver inte skrivas ut här ;)

.

”Vem är snyggast i världen tycker ni?”

MARLON TEIXEIRA!<3<3<3

.

”Vem är irriterande i klassen och vem är den snyggaste/fulaste tjejen och killen?”

Den mest irriterande personen måste nog vara Elin! men jag gillar henne ändå liksom.. ;)

Snyggaste killen, DEFINITIVT Arvid alltså,,,, jag och Elin är heelt galna i honom TIHI, men säg inte det till honom!... Snyggaste tjejen.... Enligt mig ligger Malin, Marie, Rebecka, Anela och Elin på delad första plats. Men alla tjejer i klassen är sjukt snygga!<3






 

 

 



Kommentarer
agnis

Gullig du är! <3 Blir lite rörd nu.

2011-12-06 @ 13:57:16
amelie

lägg upp en video på hur du sminkar dig!!! skulle gärna vilja ha dina tips, det lät superfint<3

2011-12-06 @ 14:09:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0