Sminktips

Som tack till alla er som kikat in på coolladies, bjuder jag på sminktips! Idag visar en sminkning som passar till alla tillfället. Skolan/jobbet, event, party! Se och lär!
1. Jag börjar med att måla olika mönster med min eyeliner. Idag körde jag på randigt och blommigt. Självklart får man välja själv vilket mönster man vill ha. Låt fantasin flöda!
2. Jag fyller i mina ögonbryn med en mörk mörk grå ögonskugga för att rama in mina ögon. Ju buskigare ögonbryn desto bättre!
3. Jag applicerar en ljus grå ögonskugga vid ögongloben och uppåt och även nedanför ögonen. Lite scary...men jag gillar det!
4. Jag ramar även in min mun med eyeliner. En inramad mun är snyggt, stilrent och glammigt!
5. Jag tar på mig mina allra finaste accessoarer och drar ut och dansar!
6. Att tvätta bort sminket är en tråkig men också väldigt viktig del. Vi vill väl inte ha rynkor i förtid?
Hoppas ni alla lärde er något av mig ikväll! XOXO Elin!


Kommentarer
Anonym

SNYGGTSNYGGTSNYGGT! DU är typ bara bäst!

2011-12-06 @ 22:25:15
Hanna

WOW elin!! riktigt snyggt, du kommer få se en helt annan hanna imorn ska jag allt säga dig!!

2011-12-07 @ 14:18:30
anela

SNYGGT!! du borde sminka dig så varje dag1!

2011-12-08 @ 20:53:40
Lilli

Du kan mycket bättre!det var så fult!

Svar: <3
JENNYELIN

2012-05-19 @ 21:39:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0