Sminktips del 3

Eftersom många av våra läsare åker skidor över juletid tänkte jag bjuda på min bästa skidbacke sminkning.
1. Idominsalva är ett måste på vintern, jag placerar den på min läppar men även runt för att dom ska se störe ut.
2. För att killarna ska dras till dig ska det se ut som om du slagit dig, därför målar jag en blåtira runt ögat.
3. fräknar är HETT! därför målar jag några med min eyeliner så killarna tycker du är oemotståndlig och inte kan sluta kolla på er.
4. Nästa steg är att färglägga ögonbrynen till så kallade "mac donalds ögonbryn" Killarna kommer bli vilda och kasta sig över er.
5. Sist men inte minst tar vi på oss våran allra snyggaste skid oufit och ger oss ut i backen!
XOXO ELin den store


Kommentarer
Orlando Bloom

You look so fucking good Elin! I miss you! XOXO

2011-12-15 @ 20:53:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0