Nyårkläder

Tänkte ge er lite inspiration till min nyårs look också ;)
Enjoy
Ni vet ju hur mycker jag älskar färg, så jag tänkte köra på en klänning som är väldigt lik denna. Då blir man garanterat mittpunkten av festen! Som bloggare har jag ju lärt mig att uppskatta uppmärksamheten. Dock är det så att även om jag hade vart genomskinlig hade jag ändå vart mittpunkten på festen eftersom at jag är så känd ;)
Denna frisyr kör jag på iår! Tänkte att det passar uursnyggt till klänningen, men det är också en väldigt modern look just nu, och det är viktigt att allt jag bär är inne och toppmodernt!
Dehär får bli kvällens sminkning. Dog första gången jag såg den, den är verkligen helt perfekt!!<3
Som grädde på moset blir det också domhär urläckra klackarna.<3 Vad passar bättre än renar såhär i vintertider?!?
En fräck väska piffar upp vilken tråkig outfit som helst. Iår kör jag på denna härligt underbara väskan, som är fylld av attityd men ändå väldigt elegant. Passar mig perfekt!
xoxo Jenny den gode


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0