Nyår

Jag tror säkert att ni alla undrar vad jag och Jenny ska ha på oss på nyår. Jag har hittat några bilder som visar hur jag (Elin) ska se ut.
Ungefär en sån här klänning hade jag tänkt mig. Den ser både maffig och dyr ut. Jag älskar att stå i centrum på olika fester och om jag bär denna vackra kreation kommer jag defenitivt göra det!
Dessa skor är både vackra och väldigt unika. Allt som är ser ut som diamanter på skorna ÄR diamanter. Hatar när man använder oäkta grejer. Tänk på de människor som jobbar och jobbar för att gräva fram diamanter... Då börjar någon annan att tillverka fejk bling bling. Stackars diamant arbetare... :(
En sminkning som denna skulle jag nog kunna tänka mig. Den här sticker också ut, och jag tror att jag skulle se ut som en avatar prinsessa. De är ju så vackra!!!
Och till sist, håruppsättningen! Är den inte underbar?
Temat för min klädsel på nyår är nog UNIKT, och jag ÄLSKAR DET!!!!
JAG KOMMER VARA SÅ SJUUUKT SNYGG!!♥
xoxo, Elin den store


Kommentarer
Orlando Bloom

It's so sad that you can't come to my party, it would have been so much fun! You are gonna look sooo sexy in that outfit!

2011-12-15 @ 20:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0