jag och Q

Jaa hörrni,,, ni har säkert sett bilden på mej och Q som elin så vänligt la ut. Asså elin dehär e riktat till dej! DU KAN INTE LÄGGA UT VAD SOM HELST HÄR!! TÄNK OM MIN MAMMA LÄSER VÅRAN BLOGG??!?!?!?! ååh kan bli så irriterad på mina kollegor ibland asså... MEN iaf,, Jag tänkte berätta om mej och Q. Vi har haft det lite struligt ganska länge nu, haft ett förhållande som slutade hastigt pga privata själ... Men nu för några månader sen har vi äntligen börjat hitta tillbaka till varandra! Känner hur mina känslor för Q börjar komma upp till ytan igen. Igår sov jag över hos honom, det var hur mysigt som helst å vi bara mysde. Jätte glad för att vi äntligen hittat tillbaka till varandra ige, får se vart det leder.. Håll tummarna älskade bloggläsare <3
Pusspusspuss! / jenny den gode


Kommentarer
MARRE

håller alla tummar och tår jag har !! <3

2011-12-05 @ 13:17:20
URL: http://marreochrebbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

coolladies

The blog that never sleeps ♥

RSS 2.0